poniedziałek, 26 listopada 2012

wiersze erotyczne

-------------------------------------------------------------- Możesz już spojrzeć w moje oczy- pozwalam, może właśnie tam w nich znajdziesz odbicie nieba. Możesz już dotknąć moich dłoni - pozwalam, może one dadzą Ci słoneczne ciepło. Możesz już dotknąć mych ust - pozwalam, może w nich odnajdziesz smak lata.... Ciemna noc...spowiła nasze ciała Słyszę bicie Twego SERCA Czuje oddech na mym policzku Możesz już dotknąć mego wnętrza - pozwalam Może tam odnajdziemy ...SIEBIE... ---------------------------------------------------------------------- Do tej ściany cię przykuje Takiej czystej białej ściany To ubranie z ciebie zedrze Bo przeszkadza ono mi Potem spójże w twoje oczy Tak głęboko, prosto w nie Małą łyżkę wezmę miodu Wysmaruje całą cię Twoje piersi będą błyszczeć Potem zliże go Będę wielbił twoje ciało Aż stwardnieją piersi twe A ty zadrżysz moja miła W tej ekstazie niczym liść ------------------------------------------------------------ Dotykiem rozpaliłaś me zmysły całuje Twe usta gorące dotykiem objęłaś mnie w posiadanie włosami otulając mą twarz dotykiem budząc namiętność oczami chłonąc extazę otwierając drogę ku zapomnieniu poddaję się Tobie bezgranicznie piersi twe całując smakując słodycz Twej skóry opadłem w otchłań zatracenia explodując kolorami drżąc z upojenia oddychając Twym oddechem całując Twe dłonie Twą szyję i usta i oczy zasypiam utulony Twym dotykiem...... --------------------------------------------------------------- Dotykam Twej skóry gorącej pożądaniem, dotykam Twych włosów płynących jedwabiem, dotykam Twych ust karminowych, lotem motyla osiadając na Twej piersi, pieszczotą powolną budzę twoje zmysły, dłońmi błądząc po zakątkach Twego ciała, podpalam ognie w Twych oczach. Dotykam Twego serca ustami gorejącymi smakując zapach Twych rąk biorę Twe ciało w moje ramiona całując każdy cal Twej skóry chłonę Twe zroszone potem ciało zjednoczeni w uścisku pożądania poddajemy się falom namiętności wzlatując w feriach rozbłysków w otchłani barw tętniącej rytmem extazy opadamy obłokami spleceni rozkoszą zmęczeni słodyczą zasypiamy smakując nasze oddechy otulając się ciepłem rozgrzanych ciał wchodzimy w krainy za mgłą gdzie nasze ciała nagie znowu tańczą cielesny taniec pożądania...... -------------------------------------------------------------------- Dziś przygotuj swoje ciało, Moja luba i kochana, Nie dam Ci chwili wytchnienia, Od wieczora, aż do rana, Najpierw będę Cię rozbierał, Odsłaniając Twoje ciało, Kryjąc je pocałunkami, Których zawsze jest tak mało, I nie wolno Ci się bronić, Przed całusów tysiącami, Tylko oddać się rozkoszy, A ty popłyniesz sokami, Ja spijając je powoli, Wciąż całując ciało Twoje, Nie uronię ani kropli, W jedno zespolim się dwoje, I uśniemy w tym uścisku, Spontanicznie z namiętnością, I mocno w siebie wtuleni, Nie przejmując się nagością.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz