sobota, 3 listopada 2012

Dlaczego Anioły odchodzą jak raz je się spotka?? Wracają do nieba? Czy może to plotka? I ja na swej drodze spotkałem Anioła, Lecz obszedł mnie do dokoła. Smutno mi sie zrobiło ze mnie nie zauważyła Krzyczałem do niej, lecz się nie odwróciła Odleciała jak ptak na błękitnym niebie Aniele czy zobaczę jeszcze kiedyś Ciebie!? Spotkanie zmieniło całe moje życie. A ona odeszła zostało tylko zrycie Czy kiedyś Aniele spotkam Ciebie znów?? Aniele Aniele z moich pięknych snów, Może to był sen o pięknym Aniele Jak tak to chcę śnić o nim wiele. A może naprawdę spotkałem Ciebie? Jak tak zabierz mnie do Siebie. Pragnę byś otuliła mnie swymi skrzydłami Zabrała mnie ze świata gdzie ludzie są widmami. Lecz sen jest tylko snem i ja już to wiem A więc memento mori ergo carpe diem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz