sobota, 3 listopada 2012

wystarczy jeden krok jeden gest i zobaczysz jak bardzo mi na tobie zalezy to jak wiatr wiruje wokol nas... czuje to gleboko w moim sercu widzisz co znaczy milosc, ktora jest wielka jak ogrody babilonu, to jest jak zloto kazdy tego pragnie, ale nie tak bardzo jak ja bo tylko dzieki tobie moge dalej oddychac wszystko sie toczy wokol Ciebie jestes moja Venus i natchnieniem idac przez miasto wszytko mi Ciebie przypomina To jak ogien rozpala moje wnetrze Czy wiesz, jak znowu to poczuc, wystarczy jedno slowo ja powroce jak feniks z popiolu teraz widze jak ucieka czas niech kazda minuta trwa godzine, uwielbiam Cie, czy juz to wiesz? mam nadzieje ze tak... pamietaj o tych slowach prosto z serca, niech to one prowadza Cie przez zycia droge... a ja w tym czasie odchodze nie chce dalej plamic ziemi kolorem przeszlosci chcialbym, aby te slowa plynely jak krew w twoich zylach moze jest juz za pozno wiec odchodze pamietaj o mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz