sobota, 3 listopada 2012

Kiedy nie piszesz do mnie od wieków piekielny ból me serce napełnia Po ciemnych nocach spać nie mogę, bo ciągle myślę o Tobie Całymi dniami się zastanawiam: - Co źle zrobiłem? Gdzie błąd popełniłem? Nie mogę doszukać się mego potknięcia, które zaczęło sąd między nami Chodzę po domu w smutku i żalu, niedługo utonę w morzu łez przeklętych Nie chcę Cię stracić, chcę dalej być z Tobą, Czy mi wybaczysz ma ukochana? Zrobię dla Ciebie co zechcesz, czego tylko zapragniesz, Lecz proszę Cię w zamian nie rób mi tego i bądź dalej ze mną, Tak bardzo Cię kocham. Tak bardzo za Tobą tęsknię. Tak wiele dla mnie znaczysz, że nie wyobrażam sobie co będzie potem, gdy nasza przepiękna podróż dobiegnie końca. Proszę, zastanów się dobrze raz jeszcze. Czy na pewno chcesz to wszystko skończyć?!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz